Nyheder

Vores historie

Vores værdier

Mission & vision

Social ansvarlighed

Digital sagsstyring

Inspiration

Samhandelsbetingelser

Nyheder



Snedkermester Arne Pedersen A/S går aktivt ind i skolebyggeri i Filippinerne

Det er et dansk projekt, der har skabt fokus på Santa Fe i Filippinerne, som for kun få år siden blev fuldstændig ødelagt af en tyfon. Det der startede som et lille hjælpeprojekt udviklede sig til HOPE Project, som arbejder for at bygge en skole og en bedre fremtid i Santa Fe. Nu går Arne Pedersen A/S aktivt ind i projektet og bakker op med økonomi, erfaring og arbejdskraft for at sikre byggeriet.
Læs mere her..




Politisk opmærksomhed!

“Politisk opmærksomhed omkring grønt projekt”

Vi havde d.24.03.2015 flot besøg af, kommunalpolitikere fra Roskilde kommune, der med stor nysgerrighed var på rundvisning af det spænende LAR-projekt, samt de nyetablerede grønne tage, i Glostrup ejendomsselskab.




Ny køkkenbrochure

Vi har fået lavet en ny køkkenbrochure – hent den og få inspiration til hvordan vi kan hjælpe dig og din boligforening med nye køkkener.

– hent den her




Snedkermester Arne Pedersen A/S arbejder også med forsikringsskader”

”Vi varetager forsikringsager for Alka. Herunder taksering og udbedring af bygningskader.

”Samarbejdet med Alka betyder, at de som forsikringsselskab kan tilbyde deres kunder.

Et overskueligt forløb, hvor du/I får tildelt én kontaktperson hos os, som har ansvaret for sagen under hele forløbet.
Vi sikre at kvaliteten er i top fra start til slut, og rykker hurtigt ud til midlertidig udbedring, så skaden kommer til at påvirke din/Jeres hverdag mindst muligt, indtil den permanente udbedring er fuldført.
Du/I skal ikke selv tænke på det praktiske – Vi står for koordinering med forsikringsselskabet, og står altid til rådighed, hvis der skulle være spørgsmål undervejs i forløbet.


For mere information, se under Kompetencer i menuen.

I branchen siden 1978

Arne Pedersen startede i 1978 sin egen snedkervirksomhed hjemme i garagen. Virksomheden voksede som årene gik, og ikke mindst drift og vedligeholdelse af ejendomme fik Arne stor succes med. Dette takket være hans kone Anny, som var god til at organisere arbejdsprocesserne, således at det var nemt for boligselskaberne. Ja, det er faktisk denne filosofi serviceafdelingen arbejder efter den dag i dag. Det handler om hurtigt at rykke ind og gøre en lejlighed klar til udlejning, så der ikke sker huslejetab for udlejer.

Arne har aldrig været bange for at udvikle forretningen, så virksomheden voksede sig større og større år for år. I dag er virksomheden meget mere end en tømrer-/snedkervirksomhed. Den er blevet udvidet med en murerafdeling, gulvafdeling, køkkenafdeling, glasafdeling og meget mere.

I dag har Arne Pedersen overdraget ansvaret for den daglige drift til sine to sønner Kim og Brian, som viderefører virksomheden efter de gode gamle værdier: ”Mød til tiden, og gå ikke på kompromis med kvaliteten i arbejdet”. Det er disse værdier, som har dannet grundlaget for en sund virksomhed.

Vores værdier

Vi er en virksomhed i konstant bevægelse, der har fokus på at være ”up to date” med den teknologiske udvikling. Vi er dog stadig en virksomhed med fødderne plantet solidt i de værdier Arne Pedersen har arbejdet efter, siden han i 1978 startede virksomheden hjemme i garagen. ”Mød til tiden, og gå ikke på kompromis med kvaliteten i arbejdet”.

 

Vi arbejder efter 4 kerneværdier:

 

Kvalitet

  • Vi skal levere den højeste kvalitet og service inden for byggeri og vedligeholdelse.
  • Når vi påtager os en opgave, løses den til kundens og vores fulde tilfredshed.
  • Vi benytter kun de dygtigste håndværkere, vort materiale og værktøjsvalg sikrer optimal kvalitet.

 

Innovation

  • Vi tilegner os løbende viden om lovgivning, anvisninger og øvrige standarder.
  • Vi benytter os af de mest moderne hjælpemidler, og fremmer en åben kommunikation mellem kunder og Arne Pedersen A/S.
  • Udfordringer fører os til nye løsninger og sikrer, at virksomheden og alle ansatte fortsat er i udvikling og drevet af innovationslyst.
  • Vores ansatte er veluddannede, men tilbydes løbende videreuddannelse der sikrer, at vi benytter de nyeste værktøjer og teknikker.

 

Miljø

  • Både det interne som det omgivende miljø ligger os på sinde.
  • Vi fremmer på alle måder et godt arbejdsmiljø i alle lag af virksomheden.
  • Vi ønsker at fremme brugen af miljøvenlige materialer.

 

Socialt ansvar

  • Vores arbejdsmiljø skal være optimalt for den enkelte, for at styrke den samlede virksomhed.
  • Vi fremmer forståelsen af forskelligheder.
  • Vi tager del i samfundets samlede sociale ansvar gennem ansættelser, og i dagligdagen generelt.
  • Vi ønsker at løse konflikter gennem dialog, for at fremme den fælles forståelse.

Vi vil være stolte af hver eneste medarbejder.

Mission & vision

Vi tør godt love, at når vi påtager os en opgave, så tager vi ansvaret på vores skuldre. Vi har gennem vores mange år i branchen tit oplevet håndværkere, som løber fra ansvaret og sender det videre til andre. Dette har vi for mange år siden gjort op med. Vores folk og samarbejdspartnere er “opdraget” til at tage ansvar og løse eventuelle problemstillinger.

 

Mission

  • Når vi påtager os en opgave, løser vi hele opgaven.
  • En aftale er en aftale, og løses med højest opnåelige kvalitet, leveres til tiden og til kundens og vores egen fulde tilfredshed.
  • Vi tilegner os de nyeste teknologier, og vi vil fremme brugen af miljøvenlige produkter.

 

Vision

  • Vi vil være kundens naturlige valg til leverance af højest mulig kvalitet og service, inden for renovering, drift og vedligeholdelse af bygninger.

Vi er socialt ansvarlige

En af vores kerneværdier er social ansvarlighed. Det er grundlæggende for os, at vi respekterer hinanden uanset køn, hudfarve, alder eller religiøs overbevisning. Vi har indledt et samarbejde med Greve Kommune omkring aktivering. Se mere i videoklippet.


Digital sagsstyring

Vi har siden 2006 satset målrettet på at optimere processer hele vejen rundt i virksomheden. IT spiller en stor rolle i vores dagligdag. For at give vores kunder en hurtigere sagsbehandling, gennemskuelig timeregistrering og varekøb, har vi implementeret et elektronisk workflow, hvor vi følger en ordre fra start til slut. Alle vores svende og byggeledere er udstyret med en elektronisk tablet, hvor de registrerer timeforbrug og varekøb. Alle indkomne leverandørfakturaer fra underleverandører, sker i form af elektronisk faktura med et EAN-nummer, der går direkte ind i vores IT system.

Den digitale sagsstyring sikrer, at sagsbehandlingen er hurtig og effektiv og vi reducerer fejlfakturering. Ydermere er fakturaen mere gennemskuelig for kunden.

Inspiration


Generelt

Læs brochure

Græstage

Læs brochure

Køkkener

Læs brochure

Pulterrumsvægge

Læs brochure

Gulvbehandling

Læs brochure

Ændret samhandelsbetingelser pr. 1-11-2018

For at kunne løfte de betingelser vi bliver mødt af hos vores bygherrer, ser vi os hermed nødsaget til at ændre jeres kommende betalingsbetingelser til lb md.+ 30 dage. Dette sker ligeledes i erkendelse af hvad der muligt for administrationen at håndtere, og skulle gerne give større sikkerhed for rettidig betaling. Dog skal det nævnes at der i tilfælde af indgåede samhandelsaftaler og entreprisekontrakter kan være andre betingelser. Vi håber på Jeres forståelse, og ser frem til et fortsat godt samarbejde, med fokus på kvalitet og samarbejde.


Til vores leverandører og samarbejdspartnere. Hos Snedkermester Arne Pedersen A/S arbejder vi løbende med, at optimere vores processer og opfylde vores mål om, at skabe en Miljøbevidst Arbejdsplads.


Vi har derfor indført at al fakturering skal foregår via EAN.


Derfor bedes I venligst fremsende jeres fakturaer og kreditnotaer som OIOUBL (e-faktura) til EAN nr: 5790002132551


For at vi kan modtage jeres dokumenter, skal nedenstående punkter opfyldes:


  • Vores sags-nr. skal altid fremgå som reference. Hvis der skrives tekst efter sagsnr. skal det adskilles med ’–’
  • Der må kun være et sags-nr. pr faktura (en sag en faktura)
  • Navn eller ID-nr. på den person som har bestilt varen/ydelsen

Såfremt I har ændringer til betalingsbetingelser, kontooplysninger eller lignende, bedes I venligst sende en besked til info@arnepedersen.dk. Angiv venligst jeres CVR nr. som reference.


I er velkommen til at kontakte os på tlf. 43 61 27 75 / info@arnepedersen.dk såfremt der er spørgsmål til ovenstående.


Med venlig hilsen Snedkermester Arne Pedersen / økonomi

Vil du vide mere?

For yderligere information, ring på 43 61 27 75 eller skriv til info@arnepedersen.dk