Samhandelsbetingelser

Ændret pr. 1-11-2018

For at kunne løfte de betingelser vi bliver mødt af hos vores bygherrer, ser vi os hermed nødsaget til at ændre jeres kommende betalingsbetingelser til lb md.+ 30 dage. Dette sker ligeledes i erkendelse af hvad der muligt for administrationen at håndtere, og skulle gerne give større sikkerhed for rettidig betaling. Dog skal det nævnes at der i tilfælde af indgåede samhandelsaftaler og entreprisekontrakter kan være andre betingelser. Vi håber på Jeres forståelse, og ser frem til et fortsat godt samarbejde, med fokus på kvalitet og samarbejde.

Til vores leverandører og samarbejdspartnere. Hos Snedkermester Arne Pedersen A/S arbejder vi løbende med, at optimere vores processer og opfylde vores mål om, at skabe en Miljøbevidst Arbejdsplads.

Vi har derfor indført at al fakturering skal foregår via EAN.

Derfor bedes I venligst fremsende jeres fakturaer og kreditnotaer som OIOUBL (e-faktura) til EAN nr: 5790002132551

For at vi kan modtage jeres dokumenter, skal nedenstående punkter opfyldes:
  • Vores sags-nr. skal altid fremgå som reference. Hvis der skrives tekst efter sagsnr. skal det adskilles med ’–’
  • Der må kun være et sags-nr. pr faktura (en sag en faktura)
  • Navn eller ID-nr. på den person som har bestilt varen/ydelsen

Såfremt I har ændringer til betalingsbetingelser, kontooplysninger eller lignende, bedes I venligst sende en besked til info@arnepedersen.dk. Angiv venligst jeres CVR nr. som reference.

I er velkommen til at kontakte os på tlf. 43 61 27 75 / info@arnepedersen.dk såfremt der er spørgsmål til ovenstående.

Med venlig hilsen Snedkermester Arne Pedersen / økonomi