Samhandelsbetingelser

Her kan I læse om vores betingelser for samarbejde med leverandører.

Samhandelsbetingelser

For at kunne løfte de betingelser vi bliver mødt af hos vores bygherrer, er betalingsbetingelserne løbende måned + 60 dage. Disse betingelser giver desuden større sikkerhed for rettidig betaling.

Der kan være andre betingelser i tilfælde af indgåede samhandelsaftaler og entreprisekontrakter.

Hos Snedkermester Arne Pedersen A/S arbejder vi løbende med at optimere vores processer, og opfylde vores mål om at skabe en miljøbevidst arbejdsplads. I den forbindelse har vi derfor indført, at al fakturering foregår via EAN.

Derfor skal vi bede jer sende fakturaer og kreditnotaer som OIOUBL (e-faktura) til EAN nr: 5790002132551. Hvis I ikke har mulighed for at sende som OIOUBL, modtager vi nødtvungent fakturaer på arnepedersen@doc.e-komplet.dk

For at vi kan modtage jeres dokumenter, skal nedenstående punkter opfyldes:

  • Vores sagsnummer skal altid fremgå som reference. Hvis der skrives tekst efter sagsnummer, skal det adskilles med ’–’
  • Der må kun være ét sagsnummer pr. faktura – dvs. en sag er en faktura
  • Navn eller ID-nr. på den person, som har bestilt varen/ydelsen

Har I ændringer til betalingsbetingelser, kontooplysninger eller lignende, kan I sende en mail med ændringerne til info@arnepedersen.dk. Angiv venligst jeres CVR nr. som reference.

I er naturligvis velkomne til at kontakte os på tlf. 43 61 27 75  eller på info@arnepedersen.dk, hvis der er spørgsmål til ovenstående.


Vi håber på jeres forståelse for betingelserne, og ser frem til et fortsat godt samarbejde.